martes, 13 de diciembre de 2011

ESTRUCTURA DE UN SPOT PUBLICITARI

Un anunci imprès sembla alguna cosa senzill. Però en realitat, és una peça que combina molts elements. Les decisions que prenguis sobre l'estructura afectaran a la seva eficàcia. Repassem les nocions bàsiques.

Quins elements componen un anunci?

Els principals components d'un anunci imprès són:

-El titular: és el text més important i ha de cridar l'atenció.

-La imatge principal: ha de ser cridanera, agradable i de bona grandària i qualitat.

-El copy: breu text publicitari que resumeix el producte, servei o oferta.

-L'eslògan: la frase de tancament que crida a l'acció. Molt directa.

-El producte: pot ser la imatge principal o posar-se en petit.

-La marca: generalment es mostra mitjançant el logotip.

-Uns altres: contacte, pàgina web cupons d'oferta i descomptes, data límit, etc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario