miércoles, 28 de noviembre de 2012

AUTOBIOGRAFIA


1.Que es allo que millor recordes de la teua infantesa?
2.Com era la primera casa en la que vares viure?
3.On anares la primera vegada que et vas allunyar de la teua casa?
4.Que es allo que vas dibuixar per primera vegada?
5.Quin es el primer conte que et contares que recordes?
6.Quina va ser la teua primera pelicula?
7.Qui va ser el teu primer amic o amiga?
8.A qui li escrivires la primera carta?
9.Quina va ser la primera vegada que t'enemistares amb algu?
10.Per que plorares la primera vegada?

AUTOBIOGRAFIA

Allo que millor recorde de la meua infança son els amic y amigues de la primera escola que vaig estar. La primera casa que vaig estar es la mateixa en la que vic ara. La primera vegada que m'envaig allunyar de casa vaig anar a “Moron de la Frontera” (Sevilla). Vaig dibuixar uns garabats que no describia res solament uns rallatjos simples. El primer conte que em van contar va ser un comic anomenat TEO. La primera pel·licula que vaig vore va ser “El llibre de la selva”. El primer amic de la infança se anomenaba Adrian y la meua amiga Diana. La primera carta que vaig escriure va ser a una amiga que es diu Mireia. La primera vegada que em vaig enemistar amb algu va ser al colegi es cridá Alexander. La primera vegada vaig plorar per vore a un payaso.

Fin

No hay comentarios:

Publicar un comentario